9 decembrie 2014

Teapa de la Benzinariile Petrom.


OMV Petrom a desfasurat in benzinariile proprii o campanie promotionala numita "La Petrom tehnologia devine accesibila oricarui roman". Clientii care alimentau carburant sau cumparau anumite servicii primeau puncte care le ofereau posibilitatea de a cumpara la pret redus diferite produse E-boda. Promotia a functionat doar in primele zile, cel putin asa s-a intamplat in Bacau, dupa care TEAPA! oricand mergeai in benzinarie nu gaseai sa cumperi NIMIC din promotia aia.

S-au facut liste la toate benzinariile si personal mi s-a promis solemn ca "saptamana viitoare" or sa se gaseasca produsele. Ori de cate ori treceam prin benzinarie mi se spunea acelasi lucru: nu sunt produse, dar or sa primeasca. Doar ca a trecut deja o luna de cand tot astept sa primesc ceva promis ca recompensa pentru cumpararea unui produs. Practic, daca achizitionezi un produs sau un serviciu pentru ca vanzatorul ti-a promis un bonus sau o reducere, te astepti sa primesti bonusul sau reducerea respectiva. Daca nu se intampla, inseamna ca promotia sau campania de marketing este una mincinoasa. Eu nu sunt un client fidel al Petrom din considerente diverse: serviciile conexe din statiile de benzina de calitate slaba, vesnica mizerie din toaletele benzinariilor Petrom etc. Dar de data asta promotia m-a atras si am cumparat un produs (benzina) pe care de obicei il cumparam de la alt comerciant. Ceea ce s-a intamplat cu PROMOTIA MINCINOASA din benzinariile Petrom nu face altceva decat sa ma indeparteze si mai mult de companie si sa imi para rau ca le-am cumparat produsele sau serviciile. 
Sunt convins ca cei din Marketingul OMV Petrom stiu ca un client multumit iti aduce alti 3 clienti, dar unul nemultumit iti alunga 10 potentiali clienti. Mi-as dori ca OMV Petrom sa imi ofere altceva la schimb echivalent ca valoare, sau un fel de rambursare, altfel voi fi unul din zecile de mii de clienti TEPUITI. Ah, si scuze, de la cel mai inalt nivel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu